Nyhetsbrev-Header-storlek-90procent

Från STUA till Stua!

STUA utvecklas ständigt och under de senaste åren har bolaget tagit större steg än någonsin. Fler uppdrag har inneburit fler medarbetare och en möjlighet att nå ut till en bredare marknad än tidigare. STUA:s arv, Sörmlands turismutveckling AB, känns mer avlägset och i dagligt tal uttalas STUA istället Stua. Detta reflekteras i en uppdaterad logga och profil. Hela Stua:s verksamhet inryms dessutom inte idet tidigare uttrycket “utvecklar besöksnäringen!”. Detta ger effekter för logotypen och en utvecklad grafisk profil.

Arbetet med en ny profil påbörjades för ett år sedan, men med det år vi haft skiftade vi fokus och arbetet med det ”nya Stua” blev fördröjt. Men nu är det äntligendags, ”nya Stua” är här! Vi slår på stort och lanserar ny webb, nya loggor – men du kan vara lugn, under ytan brinner vi lika mycket som förut för att utveckla besöksnäringen och Sörmland samtidigt som vi breddar våra insatsområden!

Dela den här nyheten med dina vänner