Missa inte ‪#‎PRdagen2016‬! Den 10 maj är det dags för #PRdagen2016 som riktar sig till dig som driver företag/verksamhet inom besöksnäringen samt till press/media.
Vi lär oss mer om den digitala revolutionen, vad som lockar brittisk och norsk press och vilka nyheter några av aktörerna i besöksnäringen har på g!

PR5PR10

Programmet
Framtid, omvärld och digital revolution: Hur beter vi oss i den digitala revolutionen? Vad händer när vi frivilligt delar med oss av allt?
Andreas Ekström, kulturjournalist på Sydsvenskan.

Hur du sticker ut med din nyhet och lockar norsk press. 
Louise Winberg; PR & Social Media Manager, VisitSweden Norge.

Vad lockar britterna till Sverige och vad är intressant just nu?
Gabriel Dorch, Marketing Manager, VisitSweden Storbritannien.

Föredrag/diskussioner varvas med presskonferenser från aktörer i regionen som presenterar nyheter för media, kollegor i besöksnäringen och VisitSweden.


Moderatorer
Olof Jonmyren, som har jobbat i över 20 år som journalist. Till vardags är Olof politisk redaktör inom Sörmlands Media.
Mikael Larsson, som är näringslivschef i Flens kommun.

Dagen riktar sig till dig som driver företag/verksamhet inom besöksnäringen samt till press/media. Begränsat antal platser. 

Tid & plats: 10 maj kl 13.00-17.15, Skjortan i Flen
Anmäl dig till stua@stua.se senast 4 maj.

Deltagande på PR-dagen är kostnadsfritt! Utebliven närvaro utan avanmälan innebär en kostnad på 500 kr + moms Avanmälan görs senast den 9 maj. Anmälan gäller företaget och är ej personoberoende.

PR19PR15

 

Dela den här nyheten med dina vänner