ClickClick-344

Stua satsar på nya affärer

Stuas arbete kommer från och med nu tydligare fördelas in i två delar; affärsutveckling och operativ utveckling. Affärsutvecklingsområdet kommer fokusera på att bredda Stuas portfölj med nya uppdrag och ansvarar för att bevaka utlysningar och skriva ansökningar. Här hittar ni Pernilla Nordström, verksamhetsledare, och Klas Karin Larsson, projektutvecklare, som är riktiga rockstjärnor när det kommer till att skriva ansökningar. Affärsutveckling är en styrande del i bolaget och vi kommer aktivt arbeta för att hitta fler och bättre affärer, detta kommer i huvudsak bli en uppgift för Torbjörn Kock, affärsutvecklare, och Malin Ahnelöv, säljare. Förutom att utveckla Stua affärsmässigt så kommer vi ta ett större tag om de kanaler som Stua har under sin portfölj.

Visste du att Stua arbetar med hela fem varumärken? Stua, Visit Sörmland, Stolt Mat i Sörmland, Sveriges Slottsdestination och Stockholm Country Break. Dessa kommer Sara Lundgren, kommunikatör, ha ett helhetsgrepp om framöver. Nästa vecka kommer vi närmare presentera vårt andra verksamhetsområde – operativ utveckling!

Dela den här nyheten med dina vänner