På programmet finns bland annat
Start-ups inom travel & tourism tech som delar med sig av sina erfarenheter och externa finansiärer, t ex Sörmlandsfonden, som ger inblick i hur man arbetar med extern finansiering.
Snowfall, som är världsledande inom integrerade lösningar för resebranschen delar med sig av sina erfarenheter och gör en djupdykning i hur framtidens resande kommer att se ut.
Stockfiller, som är tjänsten som började som start-up och via sin digitala plattform erbjuder affärer, restauranger och hotell att beställa från sina externa matleverantörer i ett och samma köp.
Morgondagens marknadsföring – social marknadsföring för morgondagens kunder (Elisabeth Ingvar)
Tänk som en start-up – digitala snabbväxande bolag (Pernilla Kjellström)
Investment Readiness – hur förbereder du dig för att ta in externt kapital (Björn Eriksson)
Sörmlandsfonden – en inblick i hur man arbetar med extern finansiering (Thomas Karlsson, VD)
Sörmlandsfonden representerar omkring 200 lokala affärsänglar med en vilja att investera i lokala besöksnäringsföretag med god tillväxtpotential!